09/01/16

Decyzje zapadną dzisiaj...


Dziękujemy wszystkim za dobre rady i chęć pomocy.
Tu na miejscu mam dużą pomoc od weterynarzy
i to jest najważniejsze.

Karol został w gabinecie na noc u weterynarza.
Dostał kroplówki, leki..
Nie można było pobrać krwi.
Zestresowany kot i gęstnieje krew.
Dzisiaj spróbuje jeszcze raz.

Jeżeli jest źle z nerkami, to eutanazja.



Karolek, zdjęcie archiwalne





Równolegle z Karolkiem ja biegam po lekarzach.
W poniedziałek gastroskopia.
??
Najprawdopodobniej żołądek tak mnie boli.
Nie życzę nikomu takiego bólu.
Boję się cokolwiek zjeść.

Mam wrażenie ,że żyję w jakimś nierzeczywistym świecie....
To wszystko dzieje się tak szybko....



24 komentarze:

  1. Krysiu, moze niech Ci lekarz przepisze najpierw cos na uspokojenie, a potem dopiero poddawaj sie badaniom. Jesli to bole nerwicowe, i tak nic nie znajda. Trzymajcie sie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A diabli wiedzą co mi jest.
      Już tak jestem wybadana na wszystkie strony,
      że jedynie gastroskopia mi została.
      Na uspokojenie biorę i na sen, bo bym w ogóle padła.

      Ale masz rację,
      mam za dużo nerwów i stresu niezależnego ode mnie.
      Muszę zmienić swój sposób reakcji.
      Weź zmień, jak ciągle coś nowego dochodzi... ech...

      Usuń
    2. Może zażywasz jakieś leki, które powodują takie właśnie skutki uboczne ?
      Współczuje Krysiu- to trudna sytuacja. Ściskam mocno, życząc dobrego zdrowia i pomyślnego roku.

      Usuń
    3. Sama nie wiem co mam myśleć :-(
      Leków nie zażywam...
      Dziękuję ...

      Usuń
  2. Myślę ze Pantera ma racje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno trzymam kciuki za Karolka.Zdrówka zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję z powodu choroby kocia i Twoich problemów z żołądkiem...!
    Miałam ostatnio gastroskopię z lekką narkozą. Polecam ten sposób znieczulenia bo jest wygodny dla pacjenta. Pacjent nie walczy z rurą w przełyku i badanie wtedy trwa bardzo krótko...! U mnie na szczęście stwierdzono tylko...nerwy...!
    Życzę zdrówka i wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku w marcu miałam gastroskopię, nic nie wykazała i w tym jest problem,
      że ja chyba jestem największym problemem :-(
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  5. Krysiu...trzymam mocno kciuki za Ciebie i Karolka......

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu!
    Bardzo Ci współczuję. Wiele stresów przeszłaś w starym roku.
    Trzymam kciuki za Karolka.
    Życzę Ci dużo, dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo...
      Zdrowie takie ważne a mnie nic nie chce się ułożyć jakoś ostatnio.. :-(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...
      Przydałoby się jedno i drugie...

      Usuń
  8. Czytam Twoje wpisy regularnie, ale po prostu nie wiem, jak komentować... To rzeczywoście jakiś koszmar. Też bym miała wrażenie, że żyję w jakimś śnie, z którego się zaraz obudzę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysia! Nie poddawaj się stresowi! On wpływa źle na wszystko - najpierw atakuje tam, gdzie jesteśmy najbardziej wrażliwi - żołądek, kręgosłup, wątroba, nerki - uważaj na siebie! Wiem, jak Ci ciężko, ale jeśli się poddasz stresowi to on Cię ZJE - dosłownie, wiem coś o tym;) Trzymam kciuki za Wszystkich Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, trzymam kciuki, bo nic innego nie mogę zrobić :(
    Dużo chorób żołądka i dwunastnicy objawia się takim bólem, ale i serce daje u kobiet nieswoiste objawy. Trzymaj się Kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba taki zamknięty krąg, ból wywołuje stres, stres wywołuje ból, jedno się nakłada na drugie a najgorsze jest świadomość że się nie wie co jest przyczyną. Nie unikniesz stresu w takiej sytuacji a on jeszcze pogorszy... Sama już nie wiem co napisać, ale myślę o Tobie i o Waszych zwierzętach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny... oby było wszystko dobrze. Trzymam kciuki za Karolka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się wydawało ,że nie stresuję, a jednak te bóle wskazują ,że jest odwrotnie...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu,bardzo współczuję,to prawda,ze stres jest przyczyną wielu niedomagań,a Ty masz go dużo od dłuzszego czasu. Trzymaj się,trzymam kciuki za Ciebie i Karolka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli żołądek to bardzo prawdopodobne, że to na tle nerwowym...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...